online poker

sobota, 19 stycznia 2013

Challenge


Witaj na moim blogu. Będzie to typowy dziennik młodego pokerzysty podbijającego wysokie stawki i zarabiającego więcej niż przeciętny mieszkaniec naszego kochanego kraju. 

Chcesz się dowiedzieć czegoś o mnie?

Jaki mam plan? 

Chciałbym przekazać jak największej ilości osób, że poker nie jest hazardem. Jest to gra strategiczna, gra która dla wielu osób jest normalną pracą. Jedyną różnicą jest to, że sam sobie ustalasz swoje godziny pracy. Grasz kiedy chcesz, zarabiasz kiedy chcesz. Uczysz się kiedy chcesz.

Uczysz, powiadasz? 
A tak, poker to gra w której przede wszystkim stawia się na naukę! Nauka teorii, strategii, myślenia, odpowiedniego podejścia do gry. Dobry pokerzysta powinien się wiele nauczyć. Jednak, nie jest to takie trudne jak myślisz.

Spytasz jak? 
Prościej niż myślisz. Są specjalne szkoły zatrudniające profesjonalnych trenerów. Wszystkiego się tam nauczysz. Jak trafić do tego elitarnego towarzystwa? Wystarczy się zarejestrować w najlepszej i największej szkole pokerowej. Kliknij w niebieski baner po prawej stronie lub biały u góry. Tam dowiesz się wszystkiego.

Ja tutaj przede wszystkim będę chciał pokazać, że z pokera można normalnie żyć. Pokaże jak wygląda mój typowy dzień pracy. 

W tym celu zrobię sobie challenge w którym od stanu konta wynoszącego $10 dotrę do $10 000 w kilka miesięcy. Zakładam, że uda mi się to do września tego roku.

Będę grał na platformie PokerStars. Gry będą dowolne, będę grał to, na co akurat mam ochotę :) Ta gra ma przede wszystkim sprawiać przyjemność.

Będę grał rzadko, ponieważ nie mam zbyt wiele czasu. Mam inne różne obowiązki np. studia - które mnie bardzo ciekawią i czasem całkowicie pochłaniają. 

Zamieszczam screen ze stanem bankrolla na początku challenge'u.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz